Команда ТОВ "КОРМАКС Трейд" гарантує якість товару, що відвантажується. На всіх етапах отримання, зберігання і відвантаження продукції кінцевому споживачеві, ми ретельно стежимо за дотриманням встановлених норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.
Всі товари куплені в Інтернет-магазині Tauro Pro Line Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача»*.
*Будь ласка, зверніть увагу, що оплата доставки товару у випадках повернення або обміну покладається на покупця.
Умови повернення товару належної якості:
- З моменту відправки пройшло не більше 14 днів.
- Товар НЕ був використаний покупцем і має товарний вигляд.
- Збережена упаковка і пломби.
- Фабричні ярлики не пошкоджені.
Згідно Закону про захист прав споживачів, з споживача стягується вартість кур'єрських послуг при поверненні або обміні товару - згідно з тарифами служби доставки.
Повернення товару приймається за адресою: місто Київ, відділення "Нова Пошта" №40, ТОВ "КОРМАКС Трейд".
Компенсація грошових коштів за повернений товар проводитися ТІЛЬКИ при дотриманні всіх умов, які перераховані вище.
Умови повернення товару НЕ належної якості:
- З моменту відправки пройшло не більше 14 днів.
- Товар НЕ був використаний покупцем.
- Збережена упаковка і пломби.
- Фабричні ярлики не пошкоджені.
Якщо був придбаний якийсь товар, який не підійшов за характеристиками, Ви маєте право звернутися в наш інтернет-магазин на протязі 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і зажадати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну. Пересилання товарів в цьому випадку здійснюється за рахунок клієнта.
При цьому, є кілька вимог:
• товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
• товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і тд .;
• замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
• товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
Які товари Ви не зможете повернути / обміняти:
• якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.)
• дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
• виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
• виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
• обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
• вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
• продовольчі товари
• товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та тп.
• предмети гігієни,
• м'які або надувні іграшки,
• товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.),
• парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці,
• рушники, покривала, лежаки, будиночки
• зубні щітки, гребінці, гребінці, інструменти для грумінгу
• панчішно-шкарпеткові вироби
Продовольчі товари:
• До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
• Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
• Продовольчі товари можуть бути повернуті або обмінені, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.
• З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.
• Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
• Бракований товар або товар неналежної якості.
Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Якщо ви отримали товар неналежної якості зв'яжіться з нами за номером телефону: +38(044)499-05-00.
Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?
По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.
Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:
- дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
- дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
- суму виданих за повернений товар коштів.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.
Tauro Pro Line - означає якість і сервіс. Ми задоволені тільки коли наш клієнт задоволений. Це наша філософія, і ми прагнемо до досконалості - з високоякісними продуктами, доброзичливим обслуговуванням клієнтів, швидкою доставкою та безпечними способами оплати!